Naujiena

Naujiena

Tinklaraščių kategorijos

Tinklaraščių kategorijos

Prekių pristatymas ir grąžinimas

Prekių pristatymas

Prekių pristatymas yra nemokamas visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją), jei pirkimo suma yra lygi ar didesnė už 1000 Eur.

Prekes nemokamai galite atsiimti nemokamai mūsų parduotubėse, pasirinkus pristatymo būdą "Atsiimti ofise"

Perkant prekių iki 1000 Eur, pristatymo mokestis priklauso nuo prekės svorio ir dydžio, pasirinkus pristatymo būdą "Atsiėmimas Pickup taške" arba "Pristatymas kurjeriu nurodytu adresu". Siuntų pristatymui į Kuršių Neriją taikomas papildomas 18 Eur mokestis.

Savaitgaliais siuntos nėra pristatomos, užsakymai pristatomi per artimiausią darbo dieną. Prekės, esančios sandėlyje, įprastai pristatomos per 1-2 darbo dienas (jei nenurodyta kitaip) į visus Lietuvos miestus - į Jūsų namus, biurą ar kitą nurodytą vietą. Prekės, prie kurių nurodomas jų numatomas atvykimo laikas, pristatomos po 1-2 darbo dienų, kai atsiranda sandėlyje. Prieš pristatant prekes, suderinsime su Jumis tinkamą prekių pristatymo laiką. Į kitas Europos Sąjungos šalis prekes galime pristatyti už papildomą mokestį. Dėmesio: prekes iš kurjerio gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakyme ar užsakymo pastabose. Atsiimant prekes būtina pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę ar vairuotojo pažymėjimą).

Galimas pristatymo laikas: Darbo dienomis 8.00 - 18.00, šeštadienį 8.00 - 14.00: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje. Darbo dienomis 8.00 - 18.00 kituose Lietuvos miestuose bei vietovėse.

Siuntos būseną galite sekti įvedę siuntos numerį (atsiunčiamas elektroniniu paštu, kai prekė išsiunčiama) į siuntų tarnybos DPD puslapio viršuje esantį laukelį „paieška ir siuntų sekimas“, taip pat galite skambinti siuntų tarnybos DPD klientų aptarnavimo skyriui tel. +370 5 210 6777.

Atsiimant prekę iš kurjerio, prašome patikrinti pakuotę, ar ji nėra pažeista (šlapia, sudraskyta, perplėšta ar kitaip išoriškai pažeista). Jei pakuotė pažeista, gavėjas privalo tai atžymėti siuntos priėmimo - perdavimo dokumente. Pasirašius šiame dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista.

Prekių atsiėmimas

Užsakytas prekes nemokamai galima atsiimti prekių atsiėmimo punkte adresu Veiverių g. 139, Kaunas. Apie galimą atsiėmimo laiką informuosime užsakyme nurodytu telefonu. Nepranešus ir neatvykus atsiimti prekės sutartu laiku, ji atsiėmimo vietoje laikoma 3 darbo dienas, vėliau rezervacija automatiškai atšaukiama.

Greitas atsiėmimas Kaune

Šiuo ženklu pažymėtos prekės bus paruoštos atsiėmimui tą pačią darbo dieną per 2-3 valandas, pateikus užsakymą iki 12 val. Atsiimti užsakytų prekių atvykite tik gavę informaciją, kad Jūsų užsakymas paruoštas atsiimti. Atsiėmimo laikas: I-IV 8.00-18.00 val., V 8.00-17.00 val.



Grąžinimai ir garantijos

Garantijos. Mūsų parduodamų prekių garantinį aptarnavimą atlieka tik Hydropool LT serviso centras Kaune.
Dėmesio: servisas, į kurį reikia kreiptis prekės gedimo atveju, nurodomas prekės įsigijimo dokumente t.y. sąskaitoje-faktūroje. Prekių garantija nurodoma kiekvienos prekės detaliame aprašyme. Primename, jog visoms elelktrinėms dalims suteikiama 1 metų garantija, nepriklausomai nuo to, kokia garantija suteikiama įrenginiui. Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, kai nėra vartotojo kaltės dėl gedimo. Dėl garantinių įsipareigojimų vykdymo maloniai prašome kreiptis tiesiai į Hydropool LT serviso centrą.

Prekių keitimas ar grąžinimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001.06.11 nutarimu Nr. 697 (2014.07.22 nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintomis "Mažmeninės prekybos taisyklėmis". Nekokybiškos prekės grąžinimas ar keitimas. Mažmeninės prekybos taisyklės nurodo, kad netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.363 ir 6.364 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis. Jei manote, jog prekė yra nekokybiška, pristatykite prekę į pirkimo dokumente nurodytą Hydropool LT servisą. Autorizuotam servisui patvirtinus, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, tai yra nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan., mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Kokybiškos prekės grąžinimas. Mažmeninės prekybos taisyklės nurodo, kad tinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje "Daiktų keitimas ir grąžinimas" nustatytais atvejais ir sąlygomis, taip pat vadovaujantis Civilinio kodekso 6.228-10 straipsniu "Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties".

Kokybišką prekę galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos, jei:

- Prekė yra tvarkingoje, originalioje pakuotėje.
- Prekės įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt., kurių nebūtina nuplėšti norint apžiūrėti prekę)
- Prekė nebuvo naudota ir (arba) sugadinta. Elektroninė įranga laikoma naudota, jei ji buvo įjungta, aktyvuota ir užregistruota gamintojo sistemoje, kurioje pradėtas skaičiuoti garantinis terminas bei aktyvuotos kitos teikiamos paslaugos.
- Prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija.
- Turite prekės įsigijimo dokumentą. Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra kompiuterinės programos, arba prekės, kurios buvo gaminamos pagal pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, taip pat perkant juridinio asmens vardu.